3 Şubat 2013 Pazar

Amerika Sorunsalı





İçimde bir şüphedir gidiyor,acaba Amerika'ya mı gidecek diye.Neredeyse vize işlemlerini gizli gizli hallediyor diye düşünüyorum.Bir farklı davranıyor bu sıralar.Aklı başka bir yerlerde.Baktığımda beni rahatsız eden bir şeyler var.Benim paranoyaklığım mı bilinmez altından neler çıkacak diye bekliyorum.Dün bir mesaj atmış bana mesaj aynen şöyle ;'' Gökyüzüne bakınca bile seni düşünüyor olmama ne diyorsun? Hafif hafif yağmur yağmaya başlıyor.Karşımdaki bankın kenarında kuşlar çekirdek kabuklarıyla besleniyor ve bunlar bile bana seni hatırlatıyor.Bir sigara yakıyorum ve ilk nefesimi verirken gökyüzüne bakıyorum,bir damla burnuma düşüyor...Ve ben seni özlüyorum '' Onun gün içinde attığı güzel mesajlarından biri,buraya kadar her şey normal.Bir kaç saat sonra beni telefonla arıyor ben diyorum ki '' Kuşlar çekirdeklerini yedi mi? '' cevabıysa; attığım o kadar sözden anladığın bu mu ?
-Kuşlar çekirdeklerini yedi mi?
Paat bir anda ilişkideki odun ben oluyorum.Buraya nasıl geldik şimdi nasıl anlatırsın sanatçı ruhunu,mistik havanı?Dalga geçiyor ama zaten bu aralar ne düşünüyor diye meraklanıp dudaklarımı kemiriyorum.Bir Amerika lafıdır gidiyor.Diyet yapıyorum diye kızıyoe bana şişman ya ordakiler onlara mı benzememi istiyor acaba? Bu yüzden sürekli Burgerking,Kfc binimum fastfood ürünleri yediriyor bana.Belki de günahını alıyorum şizofrenlik ediyorum çocuk yemek yemiyorum diye yediriyor sürekli.Stresliyim zaten aynı anda hem kendi işimi hem ofisin işini yürütmeye çalışıyorum.Vücudum hata veriyor artık sürekli bir yerim rahatsız.Oturarak çalışmak bana göre değil mesleki deformasyon yaşıyorum resmen bel ağrısı kronikleşti.Bir de sen aklıma türlü komplo teorileri sokuyorsun.Eğer Amerika'ya felan gitmeye kalkarsan bindiğin uçağı roket atarla düşürürüm haberin olsun.Gidersen de beni de götür Amerikan bayrağına sarılıp Lana Del Rey klipleri çekeriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder